City Pink.

skrivet: 2009-05-09 ♥ 19:58:19
Idag har jag jobbat i affären en stund. Jag behöver fylla på mitt förråd så jag köpte lite applikatorer, en liten burk att blanda glitter i, ögonbryn- och fransfärgning från Coloran och ett nytt läppglans från Lancôme. Det var det bästa jag kunde hitta på med tanke på att jag inte alls jag shoppa nästa helg - det är någon form av brännbollsturnering för vuxna och Niklas och hans kompisar ska spela och ett lag från mitt jobb ska också spela så jag ska nog gå och titta och heja på. Typiskt. Nåja, jag kommer att han finast läppar där i alla fall.


Color Fever Gloss - City Pink från Lancôme


Kommentarer
Evelina:

är det där läppgalnset bra? :)

försöker nämligen leta efter ett nytt rosa.

2009-10-27 ♥ 15:06:33
blogg: http://evelinaalarsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal