Fotbollskväll.

skrivet: 2009-05-28 ♥ 18:08:16

Usch, vilket tråkigt väder det är idag! Kallt och regnigt. Jag fryser ihjäl snart. Tur att Niklas lagar varmt mat till mig. Idag efter jobbet har jag gjort massa hemmasysslor som man måste göra ibland typ stryka tvätt, betala räkningar (värsta månaden någonsin!), handla mat och så vidare. Sedan ska jag koppla av lite i soffan och se klart på Marie Antoinette eller Desperate Housewives. Niklas får välja!

Här kommer lite bilder från igår:

Min mat: Club sandwich med kyckling, sallad, pommes och aioli. Det var riktigt gott!

Jag och Jimmy

Jimmy, Niklas och Christian försöker räkna ut notan. Det tog ett tag innan de kom på att de kunde använda miniräknaren på mobilen...


Kommentarer
niklas:

det är fult att ljuga om hemma syslor. puss

2009-05-28 ♥ 19:25:45
blogg: http://smuls.blogg.se/
Sara:

svar: jag gjorde ju det sedan så egentligen ljög jag inte!

2009-05-29 ♥ 07:12:53
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal