God morgon.

skrivet: 2009-05-16 ♥ 08:19:08
God morgon! Kl 09.00 ska jag och Niklas åka fram till stan och äta frukost och handla färska, närodlade grönsaker på torget. Sedan ska jag följa med till brännbollsturneringen och titta på när de spelar. Killarna från mitt jobb har också ett lag så jag får väl gå bort och heja på dem lite också. Det är en jättestor turnering för er som inte vet, typ 20-30 lag kanske som ska mötas. Som tur är skiner solen och det ser ut att kunna bli riktigt varmt så jag kan passa på att äta jordgubbar och sola hela förmiddagen.


Kommentarer
Mia:

Det är 60 lag anmälda till brännbollen

2009-05-16 ♥ 10:31:38
blogg: http://pratkvarnenmiis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal