Jag fortsätter att låna frågor från Blondinbella...

skrivet: 2009-05-05 ♥ 15:29:11
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker att det är så roligt att svara på frågor och nu har jag lånat några från Blondinbella igen. Så varsågoda att läsa! Nu ska jag åka hem och gå en promenad med min söta hund.


Hur många gånger har du varit kär? Tre kanske.

Favoritgodis: Kinapuffar.

Coolaste stad du har besökt: Krakow för de rosa träden.

Action eller skräck? Action!

Vad ville du bli när du var liten: Professor i språk, paleontolog och sångerska.

När fick du din första kyss: 11 eller 12.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Blyg och duktig.

Vad är du beroende av? Choklad och sällskap.

Dagens roligaste händelse: Hittills: Lunch på Café o Bar.

Dagens tråkigaste händelse: Daily Management Meeting.

Dagens humör: Ganska glad.

Vilka tv-program följer du? 24, Desperate Housewives, Project Runway, One tree hill, Gossip Girl, Leila och givetvis spanska fotbollsligan.

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag alltid får det jag vill och om jag inte får det så ser jag till att få det ändå.

Vad gillar du minst? Att jag ofta blir nedstämd och får huvudvärk.

Vad är det roligaste du vet? När jag kan släppa kontrollen.

Har du något motto? Snällhet varar längst.

Hemlig hobby? Jag är besatt av andra världskriget och Ryssland.

Något vi inte vet om dig? Jag kan sjunga typ bäst.

Vad ångrar du? Att jag inte dansade på min studentbal.

Vad önskar du? Att alltid vara glad och inte behöva stressa.

Vad klarar du inte dig utan? Försvarets hudsalva, strumpor och min ring.

Vad gör du helst en vardag? Om jag inte jobbar: Joggar, äter en god frukost med Niklas, går en promenad med hundarna, åker till stan och shoppar lite, äter en god middag och myser i soffan på kvällen till en spännande film/bra fotbollsmatch.

Vad gör du helst en lördagskväll? Klär upp mig.

Vad har du mest av i din garderob? Klänningar och skor.

Drömjobb? Hemmafru eller ryskatolk.


Kommentarer
Petter:

Mm, kinapuffar är rätt oslagbart. Kan äta hur mycket som helst, för det är ju bara luft liksom.

2009-05-05 ♥ 16:50:23
blogg: http://pttr.blogg.se/
Anonym:

Svar: Tack =D

2009-05-05 ♥ 19:49:20
Lisa:

Svar: Tack =D

2009-05-05 ♥ 19:50:05
blogg: http://lisaamelie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal