Jordgubbar.

skrivet: 2009-05-02 ♥ 13:45:14
Jag har precis kommit hem från stan. Jag och Niklas har fikat ute med Attila och varit på torget. Jag köpte jordgubbar, en gurka och ett knippe rädisor. Jag var inne på HM en liten sväng också och fick med mig lite håraccessoarer därifrån. Jag var så himla sugen på att köpa ett par riktigt högklackade skor men i den här staden finns det tydligen bara gymnastiksskor och skor med tantklackar. Nej, tack! Nu ska vi snart övningsköra lite. Idag vill jag växla upp till femman men inte av misstag. Hoppas jag klarar det. Sedan ska vi åka till affären och köpa mat och fotbollschips. Ni har väl inte missat vad det är för dag idag?


Visst ser det gott ut?

Ett diadem och blommor att sätta i håret. Den ena vita är redan i!


Kommentarer
petter:

Brukar bli rätt fet mat är jag rädd, typ pizza! Men vatten funkar det med ;)



Kommer ihåg när jag övningskörde, var kul! Hoppas du tar körkoret snart!

2009-05-02 ♥ 19:14:18
blogg: http://pttr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal