Kom snart, solen!

skrivet: 2009-05-17 ♥ 10:29:11
Jag sitter på balkongen och väntar på att solen ska lysa på mig. Det tar nog en timma till innan den värmer upp hela balkongen men det är ganska skönt att bara kunna sitta i skuggan utan långärmat också. Visst fryser jag men det gör jag ju alltid men just idag är kylan lite mer behaglig. Jag började dagen med ett joggingpass och lite gymping när jag kom in. Sedan åt vi en stor frukost med rostat bröd, ägg och fil med färska jordgubbar i. Det var gott. Just nu sitter jag och tittar på alla mina blommor och försöker hitta på ett bra sätt att organisera dem. Vi köpte ju lite plantor i fredags och de får inte riktigt plats... Jag vill gärna sätta upp en hylla på väggen men jag måste köpa den hyllan först och jag vet inte var jag ska hitta den. Det finns massa fina hyllor på internet men då måste man beställa och ha sig. Jag vill ha lite rustik, gammaldags utseende på den också så den får inte se ut hur som helst. Kanske Lidens Blommor och Trädgård har en fin. Jag ska fråga Niklas om han vill åka dit.


Kommentarer
Jennyh:

tack =) nej jag är bara på malta då och då med killen som åker hit p.g.a jobb =)

2009-05-17 ♥ 19:28:04
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal