Mardrömmen fortsätter.

skrivet: 2009-05-19 ♥ 20:48:33
Vilken hemsk dag på jobbet! Den blev bara värre och värre ju längre dagen gick och imorgon kommer mardrömmen att nå sitt klimax innan kl. 7.00 på morgonen. Men jag är beredd! Och jag ska inte bli arg, på dåligt humör eller få ett sammanbrott! Det räcker att få det en gång. På tal om mitt sammanbrott, min lilla hårtofs har växt ut så pass långt att den ligger ned med resten av håret nu, vad glad jag blir! I och för sig var det rätt sött med en liten tofs av 5 cm långt hår som stod rätt upp på huvudet och jag har aldrig skämts för den men nu är den på väg att växa ut igen och det känns bra. För er som inte vet så hade jag det lite jobbigt förra hösten och tappade lite hår. Jag hade en kal fläck i huvudet ungefär lika stor som en femkrona. Men nu syns den inte längre och jag kommer aldrig att låta mig själv må så igen! I alla fall inte om jag kan påverka det själv!

Nu är det dags för sängen så jag är utvilad inför morgondagen. Jag kommer nog att få räkna till 10 många gånger men det ska nog gå bra. Jag vet ju att jag inte behöver gå dit på fyra dagar när jag väl lämnat byggnaden. En positiv sak som gör mig glad är att Lena får vara kvar hos oss i juni också.

Förresten, vem hejar ni på i Project Runway?
Min favvis är Jerell!


Kommentarer
Jennyh ♥ ny design!:

ja har inte sett project runway nu :/

2009-05-20 ♥ 12:03:23
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal