Matthew Williamson!

skrivet: 2009-05-14 ♥ 12:00:36
Jag klickade hem en jättesöt bikini och ett par matchande solglasögon från Matthew Williamsons sommarkollektion för HM imorses. Och vilken tur att jag var så snabb, allt är ju typ slutsålt nu. Nästa vecka kommer de hem till mig! Jag har en förkärlek till färgglada bikinis och just den här är ju jättefin! Den passar perfekt till mitt sommarlack från OPI dessutom; Overexposed in South Beach. Så nu hoppas jag på supervarmt väder och massor av sol på min semester så jag kan använda denna flitigt. Annars får jag väl gå omkring i den hemma...


Visst är den fin!

Nu är det dags att äta lunch. Idag står en smörgås Karlssons Fyrkant och en minidrickyoghurt med vaniljsmak på menyn. Låter gott va?


Kommentarer
Jennyh:

Jättefin!

2009-05-15 ♥ 17:28:57
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal