MORS DAG.

skrivet: 2009-05-31 ♥ 20:18:38
Idag har det varit mors dag och jag har bjudit hem min mamma för att fira det hemma hos mig. Vi har haft jättetrevligt, suttit på balkongen och fikat, gått promenad med hundarna och sett på vårt favoritprogram på tv - 24. Hon har även hjälpt mig lägga i lite färg i min utväxt i håret. Det blev riktigt bra faktiskt, jag testade en ny intensivtoning eftersom jag inte tål färgning längre och den fungerade jättebra. Ingen reaktion alls! För övrigt behöver jag gå och lägga mig nu men jag är inte ett dugg trött. Jag är mest bekymrad över min outfit inför morgondagen. Jag brukar alltid plocka fram kläder kvällen innan jag ska jobba eftersom Niklas sover i sovrummet och därinne finns alla mina överdelar och jag vill inte väcka honom på morgonen med ett vredesutbrott ifall jag inte hittar något att ta på mig. Om jag väljer kläder kvällen innan är jag helt inställd på att använda dem och det blir inga som helst problem! Jättebra faktiskt. Men nu kan jag inte alls välja. Det ska ju bli varmt så jag kan inte ha långa byxor och t-shirtarna jag valt ut passar inte med den rosa väskan jag har packat iordning... Egentligen hade det inte spelat någon roll men jag ska till körskolan på eftermiddagen och den ligger mitt i stan och då tänkte jag shoppa lite innan om jag hinner. Jaja, det blir säkert bra imorgon.

Imorgon på lunchen har jag bestämt mig för att gå till Mellbygatans Delikatesser och köpa en räksallad och sedan gå till Stadsträdgården och äta den och titta på andungarna. Det ser jag fram emot! De är så himla söta. Jag var där idag men när jag skulle gå tillbaks och titta på dem efter vi ätit lunch var de borta.


Denna goda fruktsallad med Noblessehjärtan bjöd jag mamma på tillsammans med vaniljglass och rabarberdryck. Det var riktigt somrigt och mumsigt ska ni veta!

Jag och min världens bästa mamma

Denna fina buketten fick jag av Niklas och mina små, jag är ju faktiskt mamma till två söta hundar. Fin va? Den doftar ljuvligt!


Kommentarer
Jennyh ♥:

jag har en elgrill kom jag på, men jag tycker inte det ger samma känsla o smak som en vanlig grill.. =)

2009-06-01 ♥ 12:39:15
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal