Ny vecka.

skrivet: 2009-05-18 ♥ 12:59:01

Jag har inte så mycket planerat denna veckan faktiskt. Det känns ju skönt men det tillkommer säkert massa andra viktiga saker som måste göras.


Veckoplanering


Måndag:
Jobba, teori på körskolan 16.00-17.00, gå till Apoteket, åka hem till Niklas och hundarna.

Tisdag: Jobba, träna.

Onsdag: Jobba, teori på körskolan 16.00-17.00, träna.  

Torsdag: Träna, skulle jag tvätta idag? för då kan jag lika gärna städa lite också, jobba (hemifrån från kl. 14.00).

Fredag: LEDIG! Hoppas vi kan hitta på något roligt denna fredag, Niklas är ju ledig.

Lördag: Jobba några timmar.

Söndag: LEDIG.

Veckans nagellack:

OPI: Overexposed in South Beach

Veckans se fram emot: Min lediga fredag och att slippa åka till jobbet på torsdag.


Kommentarer
Jennyh:

nice färg på nagellacket!

2009-05-19 ♥ 16:33:25
blogg: http://jeennyh.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal