Peel off-mask.

skrivet: 2009-05-10 ♥ 11:37:13
Jag har haft en superskön morgon! Niklas jobbade natt så jag gick upp när jag vaknade, myste lite i soffan, cyklade till spåret och sprang två varv. När jag kom hem åt jag frukost och tog ett varmt bad. Nu sitter jag med en peel off-mask i ansiktet som jag snart ska dra bort och efter det ska jag färga ögonbryn och fransar. Ikväll blir det manikyr och pedikyr. En riktig tjejdag alltså! Mellan det har jag lovat att laga pannkakor och det ska jag väl hinna med.


Peel off-masken är på! Jag använder en från Åhléns med gurka, citron och lime i idag. Annars är Elizabeth Ardens Peel and Reveal ett bra tips!


Kommentarer
Petra:

Tackar tackar =)

2009-05-10 ♥ 13:08:15
blogg: http://petradaztar.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal