Söndagsgrillning.

skrivet: 2009-05-03 ♥ 14:23:44
Igår var vi på Elgiganten och köpte oss en elgrill. Idag har vi invigt den på balkongen och köttet blev faktiskt jättegott och saftigt. Jag åt så mycket att jag fick ont i magen, typiskt mig.

På förmiddagen åkte vi till djuraffären och köpte en present till Colin som fyller tre år imorgon. Hoppas han blir glad för det han ska få.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite, jag har min dagliga huvudvärk. Mamma kommer snart, vi ska se på 24 tillsammans. Det är skönt med en molnig dag som omväxling. Då kan man ligga inne i soffan utan att ha dåligt samvete. Synd att det ska bli så kallt nästa vecka bara. Jag fryser så lätt.


Grillning på balkongen

Chilimarinerat kött och champinjoner

Min tallrik. Mums.


Kommentarer
Petter:

Ser jävligt gott ut det där! Jag skulle nog också äta så jag fick ont i magen!

2009-05-03 ♥ 18:41:34
blogg: http://pttr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal