Vecka 22 är här!

skrivet: 2009-05-25 ♥ 20:32:07
Vecka 22 är här och det är 5 veckor kvar till min semester. Jag längtar verkligen dit, speciellt när det är så fint väder som det varit idag. Då vill man helst vara ledig och vara ute i solen hela dagen. Jag har inte kunnat uppdatera så mycket idag för jag har haft fullt upp på jobbet (som vanligt) och efter teorin på körskolan tränade jag i 90 minuter.

Just nu gör jag något ledsamt. Ni som inte ser på fotboll så ofta bryr er säkerligen inte så värst mycket men ni som gör det ibland känner säkert till Fabio Cannavaro. Han är, enligt mig och många andra, världens bäste mittback och vann guldbollen 2006. Han spelade sin sista hemmamatch för Real Madrid igår och jag spelade in den, eftersom jag var tvungen att sova, och tittar på den nu i efterhand. Det är så himla typiskt att Real ska förlora en så bra nyckelspelare! Hur ska de nu klara sig? Cannavaro har varit som en stor mur framför målet på alldeles egen hand och räddat massor av  målchanser. Jag hoppas verkligen att de hittar en värdig ersättare för som det ser ut nu finns det ingen som kan ta hans plats! Nej, Juande Ramos, Sergio Ramos kan inte spela mittbacksposition, då gör ni inga mål! Hur som helst, han blev utbytt tidigt i andra halvlek och fick stående ovationer av publiken och kramades om av spelarna på planen. Det var lite rörande faktiskt. Det var ju tack vare honom som jag blev Madridista (Real-supporter). Jag kommer att sakna den stroppige italienaren!


I Realtröjan

Nu finns det nästan inga snyggingar kvar! Det är väl därför tjejer ser på fotboll?


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal