091106

skrivet: 2009-11-06 ♥ 17:45:29

Jag har haft en alldeles jätterolig dag! På jobbet fikade vi en bakelse tillsammans i vårt mysiga lunchrum och på lunchen spelade vi kort. Jag vann inte men hade roligt ändå. Efter jobbet övningskörde jag i vår stora Ford Explorer. Niklas ville ge mig en present eftersom jag klarade teoriprovet så jag fick välja en blomma i min favoritaffär Liden Blommor & Trädgård. Eftersom jag aldrig kan nöja mig med en sak så slutade det med att jag fick med mig en vit brudorkidé i och en "earth orchid" (aldrig sett förut!) samt en vit kruka och två silverfjärilar. Jag gick därinne i en timma, det är så svårt att bestämma sig när allt är så fint!

Sedan handlade vi lite mat och på hemvägen stannade jag till hos mamma och tittade på hennes pyssel. Jag är så himla stolt över henne! Hennes saker är så fina och proffessionella. De är sådana saker som jag skulle köpa utan att titta på prislappen och det är ett bra betyg! Jag fick ett par hjärtörhängen av henne i present. Jättesöta! (Försökte ta bild men det syntes så dåligt).

Nu har jag tagit en dusch och hoppat i myskläderna. Niklas står i köket och förbereder vår middag; fläskfilé med rotfruktsblandning. Magen kurrar...


Orkidé och ny kruka. (Jag ska plantera ner den i krukan så man inte ser plastkrukan).

En ny orkidésort med guldmönster i bladen, ser ni att det glittrar?


Kommentarer
Camilla:

Åhh så fina blommor. Orginella. Va glad jag blir över ditt beröm mitt älskade hjärta. Hoppas nu fler tycker som du :) Ha nu en riktigt mysig kväll med N och de små busarna. Kram

2009-11-06 ♥ 18:53:59
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal