091111

skrivet: 2009-11-11 ♥ 18:49:45

Sömnbristen har gjort mig likgiltig. Ikväll har jag mått sådär. Bara legat i soffan och sett på 24, kall som en isbit och med en ångestkänsla i bröstet. Jag ska leka lyxfällan när detta inlägget publicerats. Behöver få koll på min ekonomi. Stora utgifter nästa vecka. Som tur är till ett gott ändamål. För övrigt har jag haft en orutinerad dag. På gott och ont. Jag gillar struktur och planering. Men jag har trivts ändå. Nu har jag ett rent kontor igen.

Önskar att jag hade haft någon att tala ut med ikväll men ingen finns tillgänglig. Så jag umgås med Jack Bauer. Han talar och jag lyssnar fascinerat. Tvärtom hade varit att föredra...


Kommentarer
Evelina:

Åh, så trevligt! :)

2009-11-11 ♥ 19:26:26
blogg: http://hjartesmul.blogg.se/
Evelina:

PS. Din kommentar hos mig vill säga! :P

2009-11-11 ♥ 19:27:07
blogg: http://hjartesmul.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal