091120

skrivet: 2009-11-21 ♥ 15:14:15

Hej allihop! Jag är inte död utan lever i allra högsta grad. Men har inte hunnit blogg förrän nu på grund av STRESS STRESS STRESS.

Igår tog jag min allra första biltur ensam. Det var hur kul som helst! Efter jobbet hämtade jag upp mamma och sedan åkte vi till Slöjd-Detaljer och köpte pyssel. När jag kom hem slängde jag i mig en halv kycklingrulle, fixade till sminket lite och stack till en kompis där vi spelade Buzz och Brainstorm (sjukt roligt sällskapsspel)! Som ni förstår hade jag ingen chans att blogga igår eftersom jag hade fullt upp, hann knappt andas mellan alla ärenden! Vi hade en jätterolig kväll hos Robban i alla fall. Jag köpte med mig en lussekatt, skumtomtar och karameller som jag smaskade på medan de andra drack sina öl. På hemvägen tvingade Niklas in mig i McDonalds drive-in. Jippi, tänkte jag men det gick faktiskt bra. (Det är en väldigt skarp sväng på vår drive-in) så nu har jag gjort nästan allt som går att göra med bilen förutom fickparkering. Det är så himla roligt att ha körkort!!

Har fått lite mer körkortspresenter också men det visar jag senare!


Min söta outfit igårkväll
Topp från Isabel Kristensen
Lacktights från MQ
Diadem från H&M
Accessoarer från Thomas Sabo och Guess
Parfym från Marc Jacobs



Brainstorm-glasögonen kanske inte passar outfiten men söta är de!


Kommentarer
Roshanna:

Söta bilder^^<3



sv: Tack:)

2009-11-21 ♥ 17:21:25
blogg: http://elsssrosss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal