091122

skrivet: 2009-11-22 ♥ 20:40:50

Det kan inte vara bra att inte ens ha startat veckan och redan längta till fredagen. Jag har en ovana att stressa upp mig inför saker som egentligen kunde bli roliga om jag bara tog det lite lugnt. Jag ska försöka tänka bort det den kommande veckan; jag ska ju göra jätteroliga saker! Åka på möte i Tyskland, adventspynta, sälja mina armband och julkort på julmarknad, mysa med min pojkvän, åka på ett studiebesök, komma hem till en vitmålad hall (vi har väggarna längs trappan kvar), beställa möbler och fylla kylskåpet med massa ny mat. Kanske ska jag baka lite också till första advent... Hihi. Klart jag ska. Och tända pepparkaksdoftljus. Åh, nu längtar jag ju ännu mera till fredag! Typiskt. ...Fast av en helt annan anledning!



Kommentarer
hannna:

jaha, okej:) kompisar och fotboll och innebandy ;)

2009-11-22 ♥ 21:01:00
blogg: http://ensamils.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal