ÄNTLIGEN

skrivet: 2009-11-05 ♥ 18:46:36

Som jag har längtat efter denna dag! Teoriprovet är gjort och jag blev godkänd!! Äntligen. Nu är det slut på kvällar vid köksbordet med ögon som går i kors framför vägmärken och trafikregler. Nu är det klart. Uppkörningen är jag inte ett dugg orolig för; antingen klarar jag den eller så klarar jag den inte och då får jag prova en gång till. Men det här läsandet i boken kväll efter kväll, mardrömmar om nätterna, nervositeten... inte min grej!

...Så ikväll firar jag med storstädning! Jag vet, det låter ju helt sjukt men under de senaste veckorna har jag varit uppslukad av läsning och inte kunnat bry mig om vare sig städning eller tvätt eller ens mig själv ibland! Jag har bott i mina svarta leggings och mjuka tröjor med uppsatt hår och minimalt med smink, all ork har liksom spenderats på teorin. Så nu städar jag för fullt. Torkar av bordet som jag lagt beslag på sedan en månad tillbaka, plockar in alla pennor och block och tidningar som ligger utspridda; nu ska jag läsa er!, fixar med alla blommor, dammsuger och gör fint. Nu ska mitt liv återgå till det normala och därför är jag världens gladaste tjej idag!


Kommentarer
natalia:

tack så mycket :) vet du hur man kan göra det där underskriftet i slutet av varje inlägg typ så som du har? <3

2009-11-05 ♥ 20:49:29
blogg: http://mamasitaah.blogg.se/
Linnea:

Grattis Sara!!

2009-11-06 ♥ 07:17:25
blogg: http://linneaflyttar.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal