EN HÄLSNING

skrivet: 2009-11-24 ♥ 21:35:28

Hej. Nu är vi framme i Tyskland. Jag sitter i receptionen och skriver för man var tvungen att betala för internet pa rummet. Onödigt, tyckte jag. Resan har gatt bra och jag har precis tagit en dusch och ätit en smörgas och tänkte förbereda mig för att ga till sängs om en liten stund. Imorgon blir en lang dag! Jag har filmat lite pa hotellrummet men kunde inte lägga upp det nu för det finns ingenstans att sätta in minneskortet men jag lovar att lägga upp det när jag kommit hem!

Nu ska jag tassa upp till mitt rum och se pa dubbade tv-program i sängen. Hotellet är jättevackert julpyntat förresten! Loves it!


Kommentarer
niklas:

hoppas du kan sova, min älskling.

2009-11-24 ♥ 22:52:28
Josefine○○○:

Hej..



Oki då förstår jag.Låter dock lite invecklat..

Tack, detsamma!

2009-11-24 ♥ 23:48:21
blogg: http://wiilow.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal