PACKNINGSKAOS!

skrivet: 2009-11-23 ♥ 17:57:28

Åh, jag är sämst på att packa. Tre par skor, behövs det till en dag?!? Men hur ska jag kunna välja bort antingen stövlar, höga klackar eller ett par ballerinaskor? Det går ju inte. Åh, typiskt mig. Och så kan man ju inte packa klart förrän imorgon bitti eftersom man ska använda hälften av packningen när man fixar till sig.  ...Äsch, jag kanske har lågt blodsocker, har inte ätit sedan lunch. Ska värma lite soppa och smöra några smörgåsrån och sätta mig framför ett avsnitt Lost.


Kommentarer
Roshanna:

Lost var min favoritserie förut:D jag har sett säsong 1,2,3 och 4 men sen tyckte jag inte att det var lika bra så jag slutade titta:/ vilken är din favorit säsong?

2009-11-28 ♥ 19:11:28
blogg: http://elsssrosss.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal