TYSKLAND DAG 2

skrivet: 2009-11-26 ♥ 20:49:12

Dag 2:

Fick sova till 6.00 idag, skönt! Frukosten nere i restaurangen var helt godkänd! Goda frallor, stort utbud av pålägg, godsaker, olika drycker och fint dukade bord. Jag åt tre små frallor (man får ju passa på) med paprika på, en liten skål yoghurt med frukt och bär i och drack en kopp kaffe. Sedan pågick mötet från 8.30-16.00. Därefter åkte vi tillbaka till hotellrummen och lämnade av våra datorer och begav oss ut på stan. Vi sprang runt i massa olika butiker och hur gärna jag än ville shoppa så hittade jag ingenting som jag ansåg att jag behövde. Vi besökte även julmarknaden som bestod av massa små bodar med julbelysning på. De sålde allt möjligt från grillade kycklingar och korvar till smycken och stearinljus. Jag köpte ingenting men njöt av julstämningen och doften från donuts och brända mandlar. Efter några timmars shopping blev vi hungriga och bestämde oss för att leta efter en restaurang. Vi gick i flera timmar kändes det som och när vi äntligen hittade en restaurang som såg helt perfekt ut så möttes vi att moln av cigarettrök i dörren... perfekt. Vi letade lite till men bestämde oss för att gå tillbaks till hotellet och äta och maten där var jättegod så det gjorde ingenting. Jag åt en vegetarisk rätt med grönsaker, ris och currysås. Lite efterrätt tryckte jag naturligtvis ned i magen också. Prio 1: Lära mig att säga stopp!

Kvällen avslutades i hotellbaren men eftersom vi skulle upp tidigt blev det inte alls sent. Klockan tio låg jag i sängen och sussade.






När vi flyttade över till baren var jag bara tvungen att byta skor, hade gått i plattisar hela dagen. Dessa kommer från DNA.

Mina tre efterrätter. Den till vänster var äcklig men de andra två åt jag upp. :)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal