091006

skrivet: 2009-10-06 ♥ 18:57:02

Idag kände jag för att klä upp mig lite. Eller ja, klä mig normalt. När man är på mitt jobb är det vanligtvis ingen idé att ha på sig finare kläder för allt är svart och smutsigt och gjuteriet doftar väldigt speciellt så oftast har jag på mig myskläder eller tights när jag åker dit. Sedan byter jag om till mina arbetskläder och ingen har någon aning om vad jag hade på mig när jag cyklade dit! Det är faktiskt riktigt bra. Man behöver inte direkt tänka på att fixa med smink eller hår heller - vi har ju hjälm på oss flera gånger om dagen. Men ibland vill man ju faktiskt göra sig fin så det gjorde jag idag. Temat var aprikost.



Diadem från Vila
Örhängen från Vila
Läppglans City Pink från Lancôme
Stickad kofta från Esprit
Aprikos tunika från H&M
Svarta byxor med dragkedja på benen från Fornarina
Svarta stövlar från Esprit
Halsduk från Sisters
Svart jacka från H&M
Parfym från Chloé
Klocka från Guess
Ring från Thomas Sabo


Kommentarer
Elin:

Åhh, vilket sött diadem!

2009-10-07 ♥ 18:47:05
blogg: http://starsonhereyelash.blogg.se/
Frida M:

Tackar! Gulligt deadem! :)

2009-10-07 ♥ 21:55:03
blogg: http://lovelymi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal