091014

skrivet: 2009-10-14 ♥ 12:57:56

Vilken stimmig förmiddag. Jag laddar för en lugn eftermiddag och kväll i sällskap med mami. Vi ska ta en liten roadtrip till Slöjd-Detaljer och handla lite smått och gott. Men först ska jag jobba ett litet tag till. Har även hunnit med en mysig fika idag med min älskling. Varm choklad måste vara det godaste man kan dricka när man fryser och känner sig lite nere!

Just nu är jag inne i en period där jag knappt kan varva ned på grund av att det händer så mycket saker i mitt liv just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att stabilisera mig själv i detta. Det kanske låter lite konstigt men min hjärna har liksom ett eget litet liv just nu och ibland är vi glada och lugna och sedan helt plötsligt känns det som att vi inte vet någonting och bara vill gräva ner oss i någon grop, långt långt bort från allt och alla. Därför har bloggen sett lite tråkig ut de senaste dagarna men jag gör mitt bästa för att skriva roliga inlägg. Och eftersom den handlar om mig så blir det lite så här ibland. Jag lovar att avslöja detaljer kring allt som händer när tiden är inne. Just nu håller jag det för mig själv eftersom allt snurrar i luften. Ingenting är säkert. Och det är det värsta jag vet.


Så här ser jag ut idag;
Grå bolero från Sisters
Svart tröja från Gina Tricot
Svarta byxor från Fornarina
Halsband från MQ
Örhängen och ring från Thomas Sabo
Parfym från Armani (Diamonds)
Stövlar från Esprit
Tjockisvarm jacka från 8848 Altitude (inte världens snyggaste kanske men ack så varm och skön!)
Halsduk från Sisters
Väska från Guess


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal