091015

skrivet: 2009-10-15 ♥ 19:08:30


Jag älskar himlen om morgonen. Den är så fin, klar och färgstark innan solen stigit upp. Och jag har en fantastisk utsikt från mitt kontor (om man bortser från alla kranar och industribyggnader).

Min goda lunch på Wokhouse. De serverar buffé men är man där i tid så är det inte så många som har rivit i maten och då är det alltid fräsch och fint. Jag plockade till mig ett kycklingspett, ris, lite nudlar med grönsaker och gurka och tomat. Det var väldigt gott men det var framförallt roligt att träffa Lena igen! Riktigt snygg i håret var hon också!

Jag fick inte till någon bra bild idag, hursomhelst, här kommer dagens outfit;
Lacktights från MQ
Svart tröja från Gina Tricot
Aprikos kofta från H&M
Halsband från MQ
Smycken från Thomas Sabo
Parfym Diamonds från Armani


Kommentarer
Liina:

sv:man tackar i efterskott ;P

2009-10-15 ♥ 23:10:24
blogg: http://babyinheaven.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal