091017

skrivet: 2009-10-18 ♥ 10:25:43

Lördag. Picknick i naturen (bilder kommer senare idag) och övningskörning. Promenadklädd. Efter en tupplur i soffan tog jag en varm och lång dusch och hoppade i min paljettklänning för en mysmiddag på restaurang. Bristen på inlägg igår vittnar alltså om en fullspäckad och trevlig dag. Jag tycker om sådana dagar, där man får vara sig själv fast i olika tappningar. En del av mig älskar att promenera i naturen i en varm jacka, osminkad och alldeles naturligt glad. Men så finns det en annan del som älskar att klä upp sig, flasha med designerväskan och köra med servitriserna. Konstigt det där. Hur som helst är det roligt när man får in alltihop på samma dag. När jag kom hem bytte jag om till mjukisbyxor och kikade på Real Madrid i två timmar. That's my cup of tea.


Klänning från Mango
Svarta strumpbyxor
Smycken och bijouterier från Guess, H&M och Thomas Sabo


Världens godaste förrätt - varma vitlöksbröd med chiliaioli


Mums - välstekt fläskfilé med kantarellsås och potatisgratäng


Kommentarer
elina:

hej:D snygg blogg:D

2009-10-18 ♥ 11:43:29
blogg: http://joelkapictures.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal