091019

skrivet: 2009-10-19 ♥ 18:59:25

Måndagar är ju måndagar men den här måndagen var en riktig skitdag. Förmiddagen kunde jag gott och väl hoppat över. Jag vaknade med magont, låste ute mig från datorn, var med om en skit-körlektion och fick reda på att ENYAL har biljetter till Barcelona - Athletico Bilbao på Camp Nou; jättekul för honom men jag känner avundsjukan stiga. Som tur är kan ju en dålig dag bli en bra dag om man har tur och det hade jag. Jag proppade i mig massa god fika på jobbet, fick en present av min pojkvän, gjorde en perfekt fickparkering och en perfekt backning runt ett gathörn UTAN trafikskolans hjälp (släng er i väggen) och har nu unnat mig manikyr, pedikyr och en välbehövlig hårinpackning. Och förhoppningsvis händer något mer trevligt, kvällen är ju inte slut ännu.


Min fina present! Hela Jurassic Park-trilogin i en box. Jag är dinoälskare ut i fingerspetsarna.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal