091029

skrivet: 2009-10-29 ♥ 19:39:17

Efter 10,5 timma på jobbet kunde jag äntligen åka hem och ta det lugnt. En promenad i mörkret med Colin följdes av en varm dusch och lite kvällsmat. När jag tänker tillbaka på dagen så tyckte jag nog faktiskt att den var riktigt rolig även om den var lite för hektisk för min smak. Jag körde på landsväg med bilen på morgonkvisten; många intryck. När jag kom tillbaks var det lite möten och sedan tog vi OBA:n och åkte ut på en shoppingrunda. Vi har fått vårt första riktiga lunchrum på jobbet och med mästerinredaren Anwen borta fick jag och Calan axla ansvaret att fixa iordning rummet. (Hoppas han inte kastar ut allt genom fönstret på måndag). Hursomhelst, blev det riktigt fint! Det saknas fortfarande lite saker, dekorationer på väggarna, hushållspappershållare, besticklåda och lite annat smått och gott men överlag blev det hur mysigt som helst.


Fint va? Det syns inte på bilden men vi har tända ljus på sidorna. Kaffetermosarna och kakfatet ska naturligtvis inte stå där i vanliga fall, vi har dukat upp för invigning just här.

Mysljus

Fina suckulenter

Goda småkakor

Från andra sidan

Hoppas det går bra att jag visar dessa bilder.


Kommentarer
gotteochvi♥:

SV; ÅH TACK SÅ HEMSKT MYCKET! GOTT MED KAKOR =)

2009-10-29 ♥ 19:56:36
blogg: http://gotteochvi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal