DUMMA STRESS

skrivet: 2009-10-22 ♥ 17:16:39

Jag skulle gå en långpromenad med mami och Colin men halvvägs på väg till mamma så började jag få domningar i ben och armar och fick ont i solar plexus. Stress-symptom. Vi gick en kort promenad istället och gick sakta för jag kände mig jättesvag och det gör jag fortfarande även om det känns lite bättre nu när jag kommit hem. Jag har hällt upp ett glas oboy och tagit fram en kaka som jag ska äta nu för att få i mig lite socker och sedan ska jag hoppa i badkaret för ett varmt bad. Istället för att tvångsläsa teoriboken ikväll ska jag ta det lugnt. Känner jag för att läsa sedan så jag gör jag det - annars gör jag något annat eller ingenting alls!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal