HALLOWEENPRESENT

skrivet: 2009-10-29 ♥ 20:30:07

Första lussekatten ligger i magen. Den var god. Idag fick jag min första amaryllis för i år. Det är riktiga julblommor tycker jag! (Även om jag fick den som Halloweenpresent). Mormor hade varit söt och köpt den till mig igår så idag fick jag hämta den efter jobbet. Hon hade köpt massa fina dekorationsstenar till också och en liten kottegubbe som skulle vara med i planteringen. Fixa iordning blomman fick jag göra själv men det gjorde inte så mycket, jag tycker ju om att pyssla. Hoppas det blir många blommor på den. Det är obegripligt för mig hur en liten lök kan skapa så stora och fina blommor.


Så här blev det. Vita, svarta och guldiga stenar ovanpå jorden. Det blir fint till mitt julpynt i köket om en månad!


Kommentarer
Anonym:

Hej, jag tänkte bara påmina om att rosa bandet-galan går på tv3 nu. Glöm inte att kolla & skänka pengar. 4 kvinnor om dagen dör av bröstcanser i Sverige!

2009-10-29 ♥ 20:44:25
blogg: http://linneasannasofia.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal