JURASSIC PARK

skrivet: 2009-10-23 ♥ 21:34:59

Medan resten av Sverige ser på Idol har jag och min älskling Jurassic Park-kväll med massa smågodis och chips. Vi har sett klart första filmen och håller på med andra (vi tog en paus för bloggning och hundpromenad). Jag älskar dessa filmer. De är så spännande och dinosarna är så söta. Jag är en riktig dinosaurie-nörd om sanningen ska fram. När jag var liten hade jag alla möjliga dinosaurieleksaker, tidningar, tv-spel, figurer, affischer på väggen ja, ni vet. Jag härmade till och med T-rex (även kallad Tyrre på dinonörd-språk) när jag skulle fotograferas. Kan visa er någon gång när jag varit hemma hos mami och fotat av en av bilderna.

Gogglade runt på bilder från filmen men hittade inga på de söta småttingarna. I tvåan får man se en Stegosaurusunge och en Tyrannosaurus Rex-unge (ja, jag vet vad de heter, allihop) och de är så sjukt söta!


Tyrre på gång, ur första filmen

Velociraptor

Hittade bild på Stegosaurusbebisen! Vill ha!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal