KUNDE VARIT ROLIGT

skrivet: 2009-10-13 ♥ 17:21:46





Titta vad jag har fått idag. Det kunde ha varit så roligt men eftersom jag har slarvat bort SIM-kortet och spenderat de två senaste timmarna med att leta efter det utan resultat så konstaterar jag att detta suger.

UPPDATERING: SIM-kortet är lokaliserat. Efter många omständigheter fick jag tag på mami som hade det i sitt skåp över tv:n i köket; typ det enda stället jag inte letade när jag var där tidigare idag så jag hade inget val än att sätta mig på cykeln och åka dit en gång till för att hämta det förbannade brevet. Skam den som ger sig. Nu sitter jag här med telefonen på laddning och tomtegröt i en kastrull på spisen som ska bli varm. När jag har ätit klart och sett på Hollywoodfruarna från igår ska jag sätta igång min nya älskling!


Kommentarer
Anonym:

haha ;) okej, har din dag varit bra då? :) hoppas du hittar simkortet, riktig snygg mobil! :)

2009-10-13 ♥ 17:33:19
blogg: http://miski.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal