LÖRDAGSHOPPING

skrivet: 2009-10-04 ♥ 14:31:53

Nu ska ni få se vad jag fick med mig hem från Göteborg igår.

Vi börjar med skor;

Stövlar från Esprit i svart med en liten tofs ibak

Skor från DNA i svart mocka (de ser dammiga ut på bilden men är egentligen jättesvarta) med kilklack.

Halsduk från Sisters, är kolsvart men bilden luras lite. Den är riktigt lång och bred så man kan vira den flera varv runt halsen.

Röd vinterkappa från French Connection. Visst är den underbar! Köpt på Åhléns City.

Paljettbolero från
Mango

Söt paljettklänning från
Mango

Aprikosa örhängen från Vila och fjärilsörhängen från
Gina Tricot

Grått, ribbat linne med knappar från
Gina Tricot

Svart, ribbad, långärmad tröja från Gina Tricot. Tänkte använda denna som underställ (för er som pratar militärspråk) eftersom den är genomskinlig. Har en hel del tjockare tröjor där jag behöver ha en långärmad tröja inunder vilket denna är perfekt till.

Hittade supersöta t-shirtar på Gina Tricot. Denna och...

denna! Det kunde nästan ha varit jag på bilden till och med. Så söta och billiga med Chanel- och Diorreferenser! Tänkte ha dessa som hemma-tshirtar så därför köpte jag medium så de skulle vara lite pösiga.

Är så glad att jag upptäckt att man kan handla baskläder i billigare butiker. Detta är andra gången någonsin i mitt liv som jag handlar på Gina Tricot till exempel. Jag älskar ju att köpa kvalitetskläder men när det är så här billigt gör det ju ingenting om man använder plaggen ett tag, kastar och köper nytt igen! Och man använder ju aldrig sina plagg i flera år, det är ju de nya inköpen som är roliga att använda. Missförstå mig inte nu, jag har absolut ingenting emot kläderna som finns hos de billigare kedjorna!

Till samlingen:

Silverdiadem med vita blommor från Gina Tricot och ett aprikost i skinnimitation från Vila.

Två svarta diadem med nitar och...

ett lila (ser blått ut på bilden bara) och ett rosa med rosett. Allihop från Bianco.

Nu har ni fått se nästan alla inköp jag gjorde igår. I alla fall de som är värda att visa! Nu ska jag lägga mig i soffan och se ett avsnitt 24 tänkte jag. Sedan blir det pyssel med alla kläder. Var på Jysk Bäddlager förut och köpte hem lite fler galgar så allt får plats. Ska bli kul att få ordning igen!


Kommentarer
Mikaela:

Hej. Förlåt för sent svar!

Tack det samma, Ha en trevlig dag

2009-10-04 ♥ 16:28:19
blogg: http://miickiiiz.blogg.se/
!STOCKHOLMSSJUKAN:

Välkommen hit till mig & min blogg! Just nu har jag en frågestund, så du får gärna skicka iväg en fråga, eller två! Hoppas att du haft en skitrolig söndag :) Krams /!STOCKHOLMSSJUKAN

2009-10-04 ♥ 18:26:41
blogg: http://stockholmssjukan.blogg.se/
Elins blogg - foto & vardag.:

tack :)

vad fint du handlat :)

bloglovin? :)

2009-10-04 ♥ 18:45:43
blogg: http://eeeelins.blogg.se/
Joline:

Hej hej! Om du vill sälja paljettklänningen, maila mig! (:

Mvh

Joline

2013-01-06 ♥ 00:46:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal