PYSSLA OM MIG

skrivet: 2009-10-08 ♥ 18:00:17

Ikväll pysslar jag om mig själv. Jag har tagit en dusch och nu ska jag sätta mig framför min favoritserie på tv:n och fixa naglarna. Det var svårt att välja färg idag men jag tror att jag ska satsa på klarrött. Lite senare ska jag skriva av mig lite om min dag, vi kan säga att den har varit full med överraskningar - på både gott och ont dessutom. Men nu ska jag ta det lugnt och pyssla om mig själv!


Tror jag har bestämt mig för detta nagellacket från Lancôme. Ni får se sedan hur det blev!


Kommentarer
Tess:

Det ser sjukt snyggt ut :) Det ska bli kul att se hur resultatet blev! Kram <3

2009-10-08 ♥ 19:39:37
blogg: http://tesswaltenburg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal