TRESEMMÉ

skrivet: 2009-10-18 ♥ 12:23:23

Någon som testat Tresemmés produkter? Jag fick ett prov på schampo och balsam i en tidning förra veckan och testade dessa igår. Håret kändes lite torrt vid tvätt (men eftersom det var prover så kunde jag inte ta så mycket/lite som jag brukar av varje produkt utan använde allt som fanns i varje förpackning) men blev väldigt glansigt efter föning. Jag märkte ingen fyllighet eller volym heller. Om jag bestämmer mig för att köpa en av dessa bamseflaskor tänker jag välja en som ger volym eller skyddar färgen istället för dessa med E-vitamin.
Någon av er som testat, vad tyckte ni i så fall?


Bilden är lånad

Mitt hår efter tvätt och styling igår. Lite dålig kvalitet på grund av förstoringen men man ser att håret glänser fint!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal