090915

skrivet: 2009-09-15 ♥ 18:01:28

Jag åkte hem från jobbet förut med illamåenda, yrsel, domningar i armen och magont. Det känns bättre nu. Jag tror att det var kroppens sätt att tala om för mig att jag skulle ta det lugnt ikväll så det ska jag göra nu. Jag ska sätta mig i soffan med mina ELLE-tidningar (har inte läst klart förra månadens ännu) och vila. Hudmottagningen ringde mig förut och hade fått ett återbud imorgon kl 8.15 och var snälla att ge mig den tiden så imorgon blir det sovmorgon dessutom! Det känns behövligt.

Nu blir det mode för hela slanten. Och kanske lite glass på det.


Kommentarer
svar...:

ja de va faktiskt rätt hemskt att se :(

2009-09-16 ♥ 16:56:28
blogg: http://saxochkam.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal