090924

skrivet: 2009-09-24 ♥ 19:53:43

Jag orkar inte skriva så mycket ikväll, har inte mått så bra. Stressigt, är det. Hela tiden. Helgen räddar mig. Jag gick en långpromenad i spåret idag. Skogen ger mig kraft men för lite mat resulterade i att sista biten gick väldigt långsamt och jag kände mig näst intill desperat. Nu har jag suttit i soffan och sett på Svenska Hollywoodfruar på datorn. Det programmet är ju sagolikt underhållande! Love it! Nu ska jag fixa naglarna innan jag går och lägger mig. Jag håller tummarna för en mardrömsfri natt.




Colin i skogen


Kommentarer
Gabriella:

sv: tack!=) 25okt, det ska jag komma ihåg! var så trött imorse att jag höll på å somna på lektionen, mindre bra haha. lät gott med kantareller! jag gjorde det för någon vecka sedan å stekte i smör, så gott! hoppas du börjar må bättre! stress är knepigt. men promenader i naturen brukar göra gott som du skriver. frisk luft å rensa tankarna är guld=) hoppas du får en fin helg! må gott!

2009-09-25 ♥ 00:02:21
blogg: http://elephantzoul.blogg.se/
Kayleigh:

Fett sööt hund =D

2009-09-25 ♥ 21:47:46
blogg: http://stavafell.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal