20.21 KLAR

skrivet: 2009-09-17 ♥ 20:30:26

Jag är äntligen klar med alla mina bestyr! Jag är supertrött och ska gå och lägga mig så fort nagellacket har torkat. Hur det blev får ni se imorgon! På tal om imorgon så blir det ännu en dag full med tider att passa och massa jobb. Men 15.00 tänker jag ta helg. Och *svordom* vad jag ska mysa imorgon! Jag ska inte tänka på något som har med arbete att göra över huvud taget! Och så har jag ju passat på att färga ögonbrynen idag också så allt är liksom i sin ordning. Naglarna är fixade, golvet är rent, disken står i diskstället och torkar och inom kort är veckans sista arbetsdag gjort. Det är en så skön känsla det där med att gå hem för helgen. Obeskrivlig nästan. Speciellt när man vet att man har lördagen framför sig, den enda dagen på två veckor som jag och min pojkvän är lediga samtidigt. Tänk er, en dag på två veckor! Det finns ju ingen risk att vi tröttnar på varandra som tur är!


Kommentarer
Caroline Andersson - LovelyC:





Vad ska du göra denna fredag sötis ?:)

2009-09-18 ♥ 11:51:19
blogg: http://lovelyc.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal