ANNORLUNDA MÅNDAG

skrivet: 2009-09-28 ♥ 18:08:53

Världens bästa måndag idag. Jag har haft en jättemysig dag bortsett från körlektionen som var allt annat än mysig. Efter jobbet mötte jag upp mami och cyklade hem till mig och gick en höstpromenad med Colin. Sedan packade jag ner tandborste, ögonfransböjare och lite annat smått och gott för en övernattning hos henne. Så nu sitter jag här i mammas soffa. Vi har precis ätit kvällsmat och ska sätta på en film. Sedan följer såklart Idol och Svenska Hollywoodfruar. Låter som en bra kväll va!


Kommentarer
felicia :):

Hej! Jag är medlem på en jätte bra hemsida så man får fler läsare till bloggen. Jag har fått över trehundra nya läsare nu. Det ända du behöver göra är att gå in på länken och bli medlem och sen registrera din bloggadress. Då får både du och jag extra poäng dvs fler läsare. Du kan sen tipsa vidare till andra bloggare så får du automatiskt mer poäng. Kram! :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=feliciastolt

2009-09-29 ♥ 21:45:50
blogg: http://feliciastolt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal