FREDAG 20.00

skrivet: 2009-09-12 ♥ 08:29:29

Fredagen var en dag av blandade känslor. Mycket skratt, lite stress, tårar efter bilkörningen och lugn myskänsla i soffan just nu. Det känns att man lever. Min käre pojkvän drog med mig in på EM-möbler efter jobbet och då fick jag en riktig dunderidé i mitt huvud. Och det är både bra och dåligt för när jag kommer på en sak som jag vill göra så vill jag att den händer direkt. Tålamod = 0. Problemet är att genomföra denna idé kommer att ta ett tag, det går liksom inte bara att fixa. Is i magen. Jag lovar att återkomma om det blir uppdateringar, än så länge får det stå still ett tag.

Nu ska vi äta glass och se på en film. Niklas har redan börjat med glassen så jag får väl försöka hinna ikapp!


Frukost på jobbet. Ni ser att jag haft mycket denna veckan va? Allt är en stor röra! Måndag = städning!

Kvällens mat: Stekt ris med ägg, kycklingfilé och grönsaker (från thairestaurangen).

Lite dålig bild men så här såg maten ut, den var riktigt god!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal