MARKNAD IDAG

skrivet: 2009-09-19 ♥ 09:24:02

Idag var jag vaken riktigt tidigt och känner mig pigg efter 10 timmars sömn! Jag och Niklas ska åka fram till stammisfiket och äta frukost och sedan bär det av till Parketten vid Vänermuseet där det är hantverksmarknad. Mami står där med sina fina hantverk och armband och 37 st. av mina armband kommer att finnas där också! Så för er som är intresserade av att titta så finns hon där! Jag kommer inte att sälja men kommer att hälsa på en liten stund mellan 11.00 och 12.00. Kom gärna förbi! Min mami ser ut som mig fast lite äldre och med axellångt hår.

Hoppas ni får en fin dag allihop!


Kommentarer
Anonym:

Jodå :) hur äre själv?

2009-09-19 ♥ 12:30:58
blogg: http://miski.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal