RAMOS ÄR FRISK

skrivet: 2009-09-20 ♥ 19:30:37

Äntligen är Ramos frisk. Jag ser på Real Madrid och han har inte varit med på hela säsongen men nu är han tillbaks igen och det tycker jag är roligt! Och när jag ändå skriver om Ramos vill jag tillägga att han har klippt sig fint men kunde struntat i de blonderade slingorna... Nog om det.

Jag försöker se på tv och ta det lugnt samtidigt som min galna colliehund ligger och skäller på mig bakom bordet. Det börjar bli lite tröttsamt nu. Han försöker ta över här hemma och jag ignorerar så gott jag kan. Hundskall, liksom. För övrigt kan jag tala om att jag har gjort en hårinpackning precis. Behövligt indeed. Skrivtorka.

Imorgon ska jag lägga upp lite parfymtips till hösten, däribland några som inte ens kommit på disk ännu! Missa inte!


Alla mina kvitton som jag sorterade förut. Vi hittade inte kvittot till Xboxen så vi får se hur detta slutar. Antingen får vi köpa en ny eller vända oss till Microsoft. Jobbigt värre. Om vi ser det från den ljusa sidan så behövdes det verkligen rensas i min kvittolåda. Nu är den nästan tom igen och redo att fyllas med nya kvitton från roliga inköp! Inte så roligt är att jag ska köpa nytt körlektionspaket på onsdag för 3800 kronor. Blä!


Kommentarer
linnea:

Fin blogg du har !

Allt bra ?:)

2009-09-20 ♥ 19:55:10
blogg: http://linneaalundstedt.blogg.se/
CHRISTINE:

svar; jjaa, den var jätte god! :D

2009-09-21 ♥ 13:05:04
blogg: http://christinesvensson.blogg.se/
matilda:

hejsan, vad tycker du om bilderna från min circus photo shoot?

2009-09-21 ♥ 17:05:06
blogg: http://dresslikeme.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal