SÖMNPILLER I VINET

skrivet: 2009-09-18 ♥ 19:22:37

Herregud vad trött jag blev precis nu. Jag kom hem kl. 18.00 efter en jättelång, intensiv dag och satte mig i soffan med älsklingen som hade dukat fram tillbehör till räksmörgås och lite vitt vin. Jag har inte ens druckit upp ett glas innan jag nästan faller i sömndvala! Kul en fredagskväll kl. 19.16. Not. Vi ska ta en promenad med hundarna och förhoppningsvis blir jag pigg efter den!

Idag har det varit övningskörning, rätt lyckad dessutom. Födelsedagsbestyr på stan. En fika med favvisarna inne på parfymeriet och en cykeltur med mami. Mysigt eftermiddagsnöje. Tanken var att se på en film nu ikväll men vi får väl se hur det blir med det. Jag vill inte somna till denna filmen så antingen får vi byta film eller så får jag kämpa in i det sista. Får se hur jag känner mig efter promenaden!


Jag såg en ballong idag när jag var på stan! Det är en av mina drömmar, att åka luftballong. Det verkar så mysigt att flyga över ett landskap så där långsamt och kika ned.

Tända ljus i vardagsrummet

Colin är med i soffan när vi äter, glad är han också.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal