2010.04.11

skrivet: 2010-04-11 ♥ 18:00:30

Jag trivs när jag får vara hemma. Och göra det jag tycker om. Och jag trivs när jag umgåtts med likasinnade människor som förstår vad jag menar när vi pratar och som kan prata villkorslöst tillbaka med mig. Jag tycker om att få inspiration och inte känna mig tvingad. Och att kunna få ta dagen som den kommer utan massa krav. En sådan dag har jag haft idag. Efterdyningarna av tjejfesten ligger väl lagrade i bakhuvudet och jag tänker tillbaks med ett leende på läpparna. Inte just på gårdagens bravader utan mer på alla fina vänner jag har fått och att jag också får vara med. På ett plan har jag känt ett oerhört utanförskap denna veckan (gamla spöken vaknade till liv och vände upp och ner på min tillvaro) men på ett annat plan känner jag mig mer välkommen än någonsin. ♥



Idag har strosat omkring i mina converse med Colin som följeslagare, förlorat mig i en ny bok och hittat glädjen i ett nytt skrivprojekt. Om en liten stund ska jag ta en kvällsdusch och mysa framför tv:n med några bitar choklad. Detta är en riktigt bra söndag och jag mår bra nu. 


Kommentarer
ingegerd:

Å, vad fin krokus. Ja, det är fint med riktig vänskap och spöken ska man inte släppa in.

Hej och kram!

2010-04-12 ♥ 09:30:27
blogg: http://ingegerdsus.blogg.se/
ingegerd:

Ja, riktiga vänner är bra att ha och spöken ska man inte släppa in. Fin bild på krokus.

Hej och kram.

2010-04-12 ♥ 09:32:26
blogg: http://ingegerdsus.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal