BILSKADAD

skrivet: 2010-04-01 ♥ 20:11:12
Min pojkvän är en sådan där som kan alla bilmärken och modeller utantill och varje gång det kör förbi en bil och jag säger något om den så har han sett på typ två sekunder vad det var för sort och nu märker jag att jag börjar skadas av detta: Idag när jag stod på crosstrainern på gymmet och tittade ut genom fönstret kom en arbetskollega med sin bil och parkerade (han skulle också träna) och då tänkte jag för mig själv "Söt bil, det där är ju en sån där Cherokee.". Hallå eller! Jag ska inte kunna bilmodeller. Jag är ju inte ett dugg intresserad. Så nu tänker jag blunda och hålla för ögonen varje gång han pratar om bilar.


Typ en sådan här bil var det fast lite mindre

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal