EN DAG PÅ IKEA

skrivet: 2010-04-17 ♥ 21:31:47
Jag är dödstrött. En heldag på Ikea (som flöt på helt smärtfritt) är verkligen inte att rekommendera om man är trött redan innan man åker men jag har vilat i bilen och kände mig ganska pigg när jag väl kom hem. Vi har köpt en hel del möbler, några lampor, förvaringslådor och krukor. Jag känner mig jättenöjd och efter fyra Delicatobollar är jag rätt mätt också. Hihi.

När vi hade lastat in Biffens alla saker i hans nya lägenhet och lämnat in släpkärran åkte vi hem till mami med varsin pizza. Återigen åt jag alldeles för mycket. Men som tur var orkade jag rensa mina garderober när vi kom hem. Alla vintergrejer är nu förflyttade till vinden och det känns jätteskönt! Imorgon ska vi skruva ihop vår nya garderob och hänga in alla vårjackor. Det kommer att bli jättefint!













Cerise jacka från Esprit - Randig tröja från MQ - Leggings från Göteborg - Väska från Chanel

Kommentarer
Denise:

Tack=) Min dag har varit perfekt och har precis njutit av en super god middag! Nu är det dags för soffan och en bra film =)

Hoppas din dag har varit underbar! Kram

2010-04-17 ♥ 21:40:25
blogg: http://denssan.blogg.se/
Emma:

Vilken härlig Ikea-dag :)!



Kan man få se era fynd ;)?

jag har haft en lung hemma dag, nu ska jag sova sov gott! Kram

2010-04-17 ♥ 22:41:58
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal