KATTUTSTÄLLNING

skrivet: 2010-04-18 ♥ 17:23:36
I morses var jag och mami på kattutställning. Vi såg hur många fina katter som helst och jag gjorde mitt bästa att bearbeta mamma. Jag vill så hemskt gärna att hon köper en liten kattunge. Ända sedan vår sista katt somnade in har jag saknat att ha en katt och det känns hela tiden som att det fattas något. Och eftersom jag inte kan köpa en kattunge själv med två hundar hemma så försöker jag få mamma till att köpa en. Jag lyckades inte idag men jag tänker inte sluta hoppas och försöka!

Det var lite svårt att fotografera med alla burar och människohänder men här kommer några bilder:


Lekande Maine Coon-kattungar.

Denna hade väldigt stirriga, men söta, ögon.

En kanin med väldigt stora och yviga öron.

Denna birman var så stor och fluffig - en av de finaste jag någonsin sett! Och den som tittar fram bakom ser precis ut som min katt Bruno. Jag saknar honom jättemycket!

Kommentarer
Maria:

mmm det är riktigt mysigt med katter. Jag har själv en maine coon, världens härligaste!



Ha en trevlig kväll!

2010-04-18 ♥ 21:19:53
blogg: http://mischomascho.blogg.se/
Bam:

Sv: tack detsamma :)



Åhh.. var där många ragdoll? Min familj har tre stycken, saknar dom massor nu när jag inte bor med dem.

2010-04-19 ♥ 09:06:37
blogg: http://bamsbox.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal