MORGONTANKAR

skrivet: 2010-04-02 ♥ 07:33:59
Påsken har flyttat in även hos mig. Men i år känner jag ingen inspiration att pynta. Istället har jag dekorerat med en tupp som jag fick i present och mina fina servetter. Den här ledigheten kommer som en gåva från ovan och jag är så glad att bara få strosa omkring hemma och inte göra någonting speciellt i hela fyra dagar. Därför orkade jag inte ställa fram massa söta kycklingar och pynta påskriset. Det är jättefint men om man inte gläds åt det kan man lika gärna låta bli. Jag sparar mina krafter till den stora vårstädningen istället. När allt grus är bortsopat, då kör vi.





Idag ska jag spendera förmiddagen på en udda påskmarknad. Egentligen består den mest av (ursäkta språket) massa skit men på något sätt finner jag charmen i att gå omkring där och titta. Vädret ser inte så lockande ut just nu men förhoppningsvis kikar solen fram om några timmar.

Nu blir det mys i soffan med Vampire Diaries från igår. Jag glömde totalt bort det. Hoppas man kan titta på internet. 

Kommentarer
Anna:

Jag har inte heller påskpyntat, men ska ändå åka bort till min mammas stuga snart!

2010-04-02 ♥ 08:05:58
blogg: http://smultronet1.blogg.se/
ingegerd:

Det räcker gott och väl det du har påskpyntat. Själv har jag bara påskris och det får räcka. Bättre och prioritera annat. :)

2010-04-02 ♥ 08:51:18
blogg: http://ingegerdsus.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal