MJUKA LÄPPAR

skrivet: 2010-04-13 ♥ 10:18:07
Vi startar veckans skönhetstisdag med ett litet tips till alla som har nariga läppar.

Mikaela tipsar:

"Kan dela med mej av ett litet, enkelt skönhetstips för alla som har problem med nariga läppar! Fukta läpparna lite lätt med ett lypsyl eller bara lite ljummet vatten, ta sedan en tandborste och skrubba med på läpparna, då försvinner det nariga! Sedan är det bara att använda lypsyl och läppstift eller vad man vill. Jag har själv problem med torra och nariga läppar."

- Jag brukar också göra detta emellanåt. Eller så peelar jag läpparna försiktigt samtidigt som jag peelar ansiktet. Det fungerar hur bra som helst! Men var försiktig eftersom läpparna är sköra.

Läs Mikaelas blogg här.

Kommentarer
Cathlin:

Ett annat tips att att "gnugga" lite lätt med handduken efter ett långt bad eller dusch.

Då har det nariga mjukats upp och är betydligt lättare att få bort!



2010-04-14 ♥ 10:34:30
blogg: http://cathlinhannahsanden.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal