SNYGGARE HÅR

skrivet: 2010-04-06 ♥ 17:12:40

Emma har ett hårvårdstips som är både enkelt och billigt!

"Ett skönhetstips jag kan rekommendera är att alltid skölja ur håret med kallt vatten när man tvättat det. Det gör så att håret blir mera glansigt och stänger till hårsäckarna så att man inte tappar lika mkt hår. Det funkar iaf för mig."

Jag brukar alltid göra detta själv och håret blir verkligen glansigare! Så detta tipset tycker jag att alla ska testa. Det tar inte lång tid och är faktiskt ganska uppfriskande även om det är lite kallt.



Läs Emmas blogg här. Bilden är lånad från Google.


Kommentarer
hanna:

tack så mycket! :) din med!

2010-04-06 ♥ 17:35:07
blogg: http://hannaforsbeerg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal