TRÄNING VECKA 11

skrivet: 2010-04-09 ♥ 17:23:59
2 april - 8 april

Antal dagar tränade på gymmet:
 2 (tisdag och onsdag)

Övrig träning:
 Långpromenader med min hund

Vikt: 63,1 kg (+0,4) Vi skyller på påskgodiset! ;)

Jag lade aldrig upp veckans träning igår. Dels för att jag mådde dåligt och dels för att jag legat lite lågt veckan som gått. Det blev liksom dumt med påskledigheten. Och igår mådde jag inte alls bra. Men nu kör vi igen!

Det är ganska ofta som jag känner mig trött i kroppen och att jag får ont i lederna och det är en biverkning av min medicin som jag äter (Roaccutan). Lite tråkigt men jag får stå ut. Man får ta det lite extra försiktigt bara.

Kommentarer
sanna:

Tack, detsamma! :)

2010-04-09 ♥ 18:13:45
blogg: http://paslawskasaleh.webblogg.se/
LYDIA:

sv: Men så bra att det löste sig! :)

Tack detsamma snälla du!

Kram!

2010-04-09 ♥ 21:27:43
blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal